Wednesday 21 November 2012

dilamar sebegini sweet .. :p

assalamualaikum ...

aku inginkan hubungan yang berkekalan ... (insyaAllah3) .. boleh tak nk demand bakal hubby dengan lamaran ...


  • mule-mule aku nak dia datang jumpe aku bawak belon banyak2 dan sangat berwarna-warni .



  • selepas tu dia bawak aku jalan2 kat FUNFAIR.. wah .. mesti best ...:D

  • then, time paling kemuncak adalah time dimana sidia ingin MELAMAR aku adalah semasa naik ferris wheel ...hehehe ... bestnya !!!


  • tapi papepn ... aku harap sidia jumpe mak abah dulu sebelum melamar aku .. supaya mak abah xde la risau kalau aku kuar malam2 dengan dia .. hehe


tapi ape2 pn wahai bakal suamiku ... aku xkesah bagaimana kau ingin melamarku .. aku hanya ingin menjadi yang HALAL tika bersamamu.. aku juga inginkan bahagia yang berkekalan sehingga jannah ... dan yang paling penting MAK ABAH kita , dan ALLAH serta RASUL-Nya meredhai hubungan kita .. :')






aku ingin bahagia bersamamu ..

No comments:

Post a Comment