Tuesday 4 December 2012

buat kali pertama


assalamualaikum ..

wat kali pertamanya ... aku LEPAKING kat bilik kasm dengan lamanya .... xpenah dibuat aku sepanjang 3 tahun belajar kat UPNM .. huhu ...

dulu aku pk .. why people mksud aku kawan2 aku suke sgt ngn library nih .. then, myself sendiri datang sndiri library dan rasa sndiri why they like spend tyme here.. kalau NIAT betul .. insyaAllah , keje ley siap .. dulu aku selalu berNIAT serong iaitu nk TIDO n CUCI MATA je kat lib nih ... muhahaha ... now aku betulkan niat aku.. so, please ..and please jangan tiru gaya xsenonoh aku nih .. hahaa

alhamdulillah, now aku dah siap bab 1 ngan bab 3 ... insyaAllah, mlm ni cube buat bab 2 .. :)

so, i hope ... n sooooo hope that wish me luck .. pray for me ..supaya kerja aku siap dengan jayanya.. esok ley tnjuk kat supervisor aku ... :D

No comments:

Post a Comment